עדכוני מייקרוסופט והגנה על המחשב שלך, זה פשוט חובה !
- guybu2
- Jul 31, 2020
- 2 min read
Updated: Jan 3, 2024
עם גישה פשוטה לפס רחב ו- DSL, כמות האנשים הפרטיים המשתמשים באינטרנט עולה במהירות לאחרונה. הצעות דוא"ל, מסר רשומות ורישום ללקוחות אינטרנט אחרים נתנו גם שלב להתפשטות מהירה יותר של וירוסים, סוסים טרויאנים ותוכנות ריגול. הימצאותך באינטרנט ללא אבטחה לגיטימית דומה לטייל במורד גשם ללא מטריה - אתה הולך להירטב בלי קשר למהירות שאתה רץ. עם מספר כה גדול של מחשבים שהוצגו במקומות עבודה ביתיים זה הופך להיות בסיסי שלקוחות ביתיים יציגו את התיקונים האחרונים של מיקרוסופט כשהם יהיו נגישים. מסגרות עבודה מבוססות יותר כמו Windows 98, Windows Millennium, Windows 2000 או Windows XP לפני Service Pack מחייבות את הלקוח להתחיל בדרך לעבר בדיקת תיקוני אבטחה. Windows XP Service Pack 2 שינה את זה והגדרות ברירת המחדל מייעצות כעת ללקוח לעדכונים נגישים כתוצאה מכך. זה הרחיב את מידת האבטחה באזורים מסוימים, ובכל זאת יש מספר עצום במיוחד של לקוחות ומחשבים שאינם מציגים תיקוני אבטחה או תיקונים חמים שניתנו על ידי מיקרוסופט.

כאשר ישנם עדכונים נגישים, מיקרוסופט קובעת להציג אותם מייד. מותנה ברמת הוודאות של הלקוח, הדבר צריך להיעשות באופן סביר זמן לא רב לאחר פריקת התקן. על הסיכוי החיצוני שללקוחות יש כמה מסגרות נגישות, נקבע לבדוק קודם את הטלאים על המסגרת הכי פחות בסיסית לפני שהם מרעננים את כל המכונות. רק כל מכונה בתורו נקבעת כדי לפקח על הדברים ולהיות באפשרות לתקן בעיות. במערכת Windows XP נקבע תחילה נקודה מחדש במטרה שהמסגרת תוכל לחזור למצב הנוכחי לפני תיקון. לקוחות ביתיים צריכים לעקוב בקשר אחר התקשורת בנושא התלקחות והתרעננות בזיהום. החזקת מספר ימים עם תיקון מכונה יכולה לבזות היטב אם נעשית עבודה בסיסית כלשהי במחשב, יש לשמור על זמן ניתוק משמעותי. אין דבר יותר מעצבן מאשר להילחם בנושאי מחשב עם זמן מוגבל בקרבת מקום. מדברים על זמן - לעולם אל תכניס טלאים בלי שיהיה לך מספיק זמן בהישג יד. לקוחות צריכים להקדיש שעה של שעה במקרה של בעיה לא צפויה. אם יתברר שמשהו לחץ זמן גרוע הוא הדבר ההפוך הגמור שאתה צריך להתמודד איתו בזמן שאתה בודק מכונה שנמצאת למטה.
מחשבים ניידים המעודכנים ביותר !



Comments